Sunday, March 15, 2009

一首超烂的诗

see tears falling every night,
much more that no matter i tried,
and her even made me cried,
love is not to tell people mine,
like but not to tell you a lie,
~just want to take you to the sky,
even that's uncountable height,
good! never end till the sea dried,
god saved me before i die,
~blessing you sweet dream in the night,
I'll bring you have a fly,
~do not be shy,
lock with my fingers, there is high,
obtain the love i wouldn't cry,
very hate me because i'm a guy,
ending is good or starting is lie,
~anyone tell me why,
you are fully in my mind,
oh my god i am already blind,
using a little egg to say good bye..

觉得怎样?很久以前写的。我放了一句话进去,应该是很容易看到啦。
看见外面下大雨,然后换了衣服,想要出去淋雨,哪里知道,一出去就没有下了。老天很疼我吧?可是,我还是要淋雨。
最近在练习着一首歌,很好听的歌,本来想要唱给一个人听,可是她说:“不可以这样咯,我不会接受的。”然后,突然心酸酸的。她……好吧。我知道我不会唱歌,也不能唱这首歌给她听,我也不是那个适合的人,也没有资格唱这首歌给她听。好吧……没关系……别问我为什么了,没有什么为什么的。
第二天早上要去吃点心,所以要早点睡,大家慢慢看这首诗吧。
2009年3月15日0130 晚安了~

2 comments:

祝=》永远不要悲伤 said...

我还以为你在写唐诗的说……
算了……
加油吧~

潘玮雄 said...

哈哈
不行吗?
这首英文的写了很久了